Kawan Baik Cik Cahaya ♥

Rabu, 7 Julai 2010

I-Hack Roadshow Utara~~

Pada 7 & 8 Julai 2010, bersama2 encik yusri, ajieq, sal n zue.. kami ke UiTM Seri Iskandar, UiTM Merbok dan UiTM Arau utk roadshow I-Hack 2010. Alhamdulillah.. kami selamat pergi n balik.. mmg banyak dugaan yg kami terima utk kesana.. Dgn g sana xdapat bus.. ingtkan mmg xdapat ke sana.. dh la aku rindu gle kt uitm Seri Iskandar.. UiTM di HATIKU~~hehee

Pagi 7/7/2010, kami bertolak dr Fakulti dengan hanya menaiki NAZA CITRA kepunyaan Encik Y..usri.. Thanks Encik Yusri, Encik banyak membantu kami.

Kesian kt zue, kene duduk kt bonet..hehehe nasib aku dok tengah2..hehehe Driver yg berkaliber kitorg encik yusri n Sal..Thanks coz selamat kami pergi n pulang..hehehe

Kami tiba kt Seri Iskandar dlm kol 12lbh.. kitorg lapar gile..stop mkn dulu..kenyangkan pewot..hehehe(walaupon dalam kete dok kunyah je..tp xpuas sbb xdapat mkn nasi)..
dalam kol 2lbh, kami memulakan sesi memperkenalkan pelajar dgn I-Hack n sedikit demo..

Seterusnya kami terus ke kedah..Tibanya kami kt sana..kami di sambot oleh encik shahadan n kami di bawa makan mee banjir..hurmm..boleh tahan rasanya.. udang beso2,..betol2 ho liaw..hahaha
Paginya kami wat demo I-Hack di UiTM Merbok, n petang tros ke UiTM Arau..Klu ikotkan, kna balik S.Alam tros ptg tu..Tp aku n Zue berkata ngan Encik Yusri.. "encik,tdo la sni..nk p padang beso"..hehehe
YAhoo..xjd balik s.alam.. Ptg tu tros cari hotel utk tdo mlm..pusing2 xjumpa gak..Last2 Encik ajak kami tdo umah kampung dia..Peh..mmg best..Umah tengah sawah..gila jakon kitorg ni..
hahahaha~~

Apa2 pon..mmg sangat terbaik..semua kenangan xkn di lupakan.. :)



UiTM Seri Iskandar

Junior2 ku~~

Encik Yusri Terbaik~~



Kami tiba di UiTM Merbok

Aku n Ajieq

ajieq, aku n zue

wif zue..

zue,sal n aku.

Encik Yusri n KAMI.

Encik Shahadan, ex-Hacker UiTM.



Budak2 xbetol~~


UiTM Arau










Di Belakang Umah Encik Yusri

KAMI dan SAWAH

Sweet

Oh TIdak!!


2 comments:

Masokis berkata...

wah..gembiranya..
aik.. bju sama je :P

P/s : akak nak masuk blog *oma***rg tu ke ?
tu blog zaman kanak2 la.. dah xde apa.. cuma ada nick saya je...klu nak tgk gak.. nanti saya invite akak

Cik Cahaya berkata...

hehehehe
akak kn mmg gembira je orgnya..hehehe~~
mmg la baju sama..baju tu masa hari ke-2..
kt UiTM Merbok n Arau..
Hari pertama pakai baju coklat..xda plak gmbrnya..ngegegege~~


nk nengok gak..
hehehehe~~
cpt invite~~

Catat Ulasan