Kawan Baik Cik Cahaya ♥

Jumaat, 4 Disember 2009

Rindu--

Ah..knape ngan diri aku pg2 ni..
Tibe2 je rase rinDu...
Knape ade perasaan rindu???
Bencinya...
perlukah rindu itu??

aku tau rindu itu normal utk stiap manusia...
tp perlukah aku rindukn dia...
Smuanya dh BerLalu...

Ble aku kenangkan keNangan Lalu..
aku tau aku banyak wat salah..
tp smuanya utk kebaikan dia...
aku tau dia xkn phm..."Org xkn Phm Ape Yg kite Try nk Wat"
YG pasti
dia akn salahkn aku gak...

aku tau dia dh buang aku dr hidup dia...
xpe la..
aku perlu kuatkn semangat utk lupakn dia...
kna mulakn hidup baru...
Aku nk buang smua perkara yg akn membuatkn aku ingat ttg dia...
Chaiyok3 Diyana...

Jodoh ALLAH yg tentukan...
ALLAH dh tentukn org yg lbh sesuai ngan diri kita ni...

betOlkn?
Aku harap ALLAH akn temukn dia ngan Gadis yg betol2 baik...
Dia lelaki yg baik..

Aku tau dia xbace benda ni tp ape yG aku nk luahkn,
Thanks sbb pernah membaHagiakn diri ni...
Halalkn mAkan minum,
Maafkan Slah silap,
Jaga Diri Elok2.
Makan ubat klu sakit(Jgn Degil)...

AKu Janji Pd diri ni..
Aku akn lepaskn dia...
Akuakan cuba,walaupon Aku tau ia sgt sukar~~~~

0 comments:

Catat Ulasan