Kawan Baik Cik Cahaya ♥

Jumaat, 19 Februari 2010

pernikahan cousinku~~

Bertempat di masjid di kampungku, di saksikan para keluarga...
penyatuan dua hati...selamat di ijab kabulkn...
Alhamdulillah..
aku doakan smoga kak lyn n zack akn berbahagian n d kurniakan zuriat yg soleh n solehah..
AMIN...

jauh di sudut hatiku, ingin merasai apakah perasaan menjadi isteri kepada insan yg bergelar suami..
menjadi ibu kpada anak2 yg soleh n solehah..
indahnya perasaan itu..
tp aku akui,
masih byk yg aku perlu selesaikan...
tanggongjawap terhadap keluargaku,
aku mahu bekerja dahulu n menbantu mak n abahku..
aku tau..
mereka banyak berkorban utk kebahagiaan ku selama ini..
apa salahnya aku membahagiakan mereka pula...
Ya ALLAH, ko permudahkn lah kehidupan ku ini...
AMIN~~




 
 


0 comments:

Catat Ulasan