Kawan Baik Cik Cahaya ♥

Rabu, 15 September 2010

Thanks SaYang ~~ ♥ ♥ ♥

Bismillahirrahmanirrahim...

Hurm...
Lama gak xmeng'update' blog ni..

SelAmat Hari Raya Semua..
Maaf Jika ada tersilap kata @ bicara..
 kadang2 Alpa..
tidak sedar kesilapan diri..

hurm..
Hari ni aku jumpe Mr A yg dh lbh 7bln aku xjumpe.. Rindu dia..


Jumpe je Mr A, kami p tengok wayang.. cite Resident Evil: Afterlife (3D).. 1st time aku layan cte 3D.. best gak ek? exsited plak aku rasa.. mcm real..hahaha( Agak Jakun..hehehe).. kire ok la walaupon aku xtau sangat cte ni coz aku xpernah nengok Resident Evil sebelom ni..hehehe Mr A la nk nengok sangat cite ni..

Walauapapon, aku sangat2 hepi. Hope dapat jumpe My Mr A lg nnti.. miss our Moment.
Thanks Azlan Syah kerana Hadir Dalam Hidup saYa.. ♥

Sian  Mr A..Kepanasan ni..Kt tengah Panas...

 Saya Sayang Kamu~~ ♥

0 comments:

Catat Ulasan