Kawan Baik Cik Cahaya ♥

Khamis, 2 September 2010

Restoran Usj Murni Discovery~~


Hari ni kitorg berbuka kat Restoran Murni Discovery kt USJ..hehehe
Aku, Ajieq, Sal, Sue, Sapik, Bojan, Nik, Aar, Kila, Farra, Lynn, bankgurl, Nizam, Bob, Joe, Jem, Famy n kay..Ramaikan...

Ni maybe Majlis berbuka puasa terakhir untuk kami bersama.. hurm..
tibe2 rasa sedih plak..uhuk3
Lepas ni, ntah bile lg la kitorg leh berbuka bersama ag.. 





Chicken Chop special.. nyummy2


Fair Lady~~masam... xsuka..hehehe

14 comments:

MFitri berkata...

Alamak.. belakang my office :D

Test berkata...

lala

norcahayadiyana berkata...

@MFitri, kalau tau..dah soh blanja..hehehe

@Test, lalalala gak~~ (=

MFitri berkata...

hehe.. suh lanje ?
saya kanak2 riang ria lagi

Selamat hari raya gak

norcahayadiyana berkata...

hehehehe
kanak2 riang pon leh blanja tau..
lg2 bile kanak2 riang dah keje..
hehehe~~
(=

MFitri berkata...

Ye ke?
Setahu saya.. kanak mcm saya nie selalu dapat makan free je.. kerana org dewasa yang belanja..

norcahayadiyana berkata...

Tu org dewasa Yg dah bekerja..
tp kanak2 riang dah bekerja,
kena blanja org dewasa yg masih blaja ag..
:p

MFitri berkata...

tapi orang dewasa yang dah ada pakwe kene suruh pakwe dia lanje =)

norcahayadiyana berkata...

hehehe
mmg la org dewasa yg ada pakwe kene soh pakwe dia blanja..
tp tu bile kuar makan bersama..

Tp kalau kuar makan ngan kanak2 riang yg dah bekerja..
Kanak2 niang la kene blanja..hehehe~~

MFitri berkata...

haha.. bijak sungguh anda membalas pantun.. seb bek takde button like kat sini haha..

norcahayadiyana berkata...

Hahahahaa
Lepas ni kene berbalas panton di FB la..
confirm2 ada button like..
(=

MFitri berkata...

hahak.. add la kang nak click button like byk2 :D

norcahayadiyana berkata...

nk add mcmner???
fb kanak2 riang ni pon org dewasa xtahu..
(=

MFitri berkata...

http://www.facebook.com/people/Mohamad-Fitri/1083215721

Catat Ulasan