Kawan Baik Cik Cahaya ♥

Sabtu, 14 April 2012

EMOSI & SAYA

Pernah tak dengar ayat ini? Rasanya rata2 mesti pernah.. kalau x, mesti tipu..hehehe


Kalaulah Talak itu di berikan kepasa wanita/perempuan, Mesti dunia ni kucar kacir..Sesungguhnya ALLAH mengetahui apa yang tidak ketahui

Mesti anda sendiri terfikir, kenapa ALLAH xberikan kuasa talak itu kepada wanita, padahal wanita kaum yang lemah dan mudah di tindas. Ia xsemudah apa yang kita fikirkan, wanita adalah kaum yang terlalu berEMOSI.. sama seperti saya juga. kadang2,wanita bertindak tanpa berfikir panjang dan lebih mengikut emosi semata serta kerana emosi itu juga wanita boleh berkelakuan di luar jangkaan.. agaknya lah, kalau talak tu di beri kuasa pada wanita, nescaya.......

Mesti banyak orang yang berkahwin bercerai berai,baru je kena marah dengan si suami, si isteri dah pon kata nak bercerai..hehehe mesti bukan setakat 3 @ 4 kali bercerai, Maybe boleh masok berjuta juta lemon bercerai kot..hehehehe

yang bercinta cintun plak, putus memutus..betol x? betolkan kan? mesti terangguk2kan..hehehe sebab saya sendiri terangguk2.. xda pon tergeleng2..hehehe

Bagi pandangan saya dalam perhubungan percintaan saya dan Mr A saya plak,bukannya Mr A xberemosi tetapi saya akui dia lebih mudah dan mampu mengawalnya.. boleh saya katakan tahap kawalan emosi kami : 25% saya...dan...75% Mr A.. Jauhkan? saya memang kaum yang lemah.Lemah dengan emosi sendiri. Maafkan saya ye Mr A.. 

Saya Sayang KAMU..<3

0 comments:

Catat Ulasan